شركت ايدهآل پردازش دايا با تجربهاي قريب به ۲۰ سال در زمينه توليد انواع نرمافزارهاي اتوماسيون اداري با نگاهي نو به اين نرمافزارها و با طرحي متفاوت اقدام به توليد نرمافزار اتوماسيون اداري دايا متفاوت از اتوماسيونهاي گذشته خود نموده، در اين طرح نيازهاي شركتهاي كوچك و متوسط براي راهاندازي سيستم اتوماسيون اداري جهت بالا بردن دقت در نامهنگاريها و راندمان كاري نيروهاي انساني ديده شده و با توجه به وضعيت اقتصادي موجود قيمتگذاري مناسبي بر روي اين نرمافزار لحاظ شده است. ما برآنيم به مجموعههاي فعال اقتصادي كه به اهميت وجود سيستم اتوماسيون اداري در مجموعههاي خود پي بردهاند كمك كرده و با هزينهاي مناسب نرمافزاري در اختيار آنها قرار دهيم كه برطرف كننده نيازهاي آنها تا حد ممكن باشد. ضمنا در تلاشيم با حذف موارد هزينه اور مانند (تعداد كاربران- بروز رساني نرم افزار و...) صاحبين كسب و كار را در راستاي بقا در اين شرايط اقتصادي موجود همراهي كنيم. همچنين مي توانيد نرم افزار اتوماسيون اداري را در ابتدا به صورت رايگان نيز در اختيار داشته باشيد و در صورت رضايت آن را خريداري كنيد.
تفاوت اين نرمافزار با ديگر اتوماسيونهاي اداري از دو منظر ميباشد.
الف) در ديگر نرمافزارها نيازها بسيار گسترده ديده شده و شركتهاي كوچك و متوسط براي استفاده از اين نرمافزارهاي گسترده با چالشهاي پيچيدهاي از لحاظ آموزش و امكان بهره برداري روبرو هستند در صورتيكه در نرمافزار اتوماسيون اداري دايا امكانات نرمافزار در سطح نياز اين مجموعهها ديده شده كه فهم و كار با اين نرمافزار را بسيار سهل و ممكن نموده است. به عبارتي اين مجموعه با حذف قسمت هاي كم كاربرد و يا بسيار تخصصي كه براي مجموعه هاي كوچك تر كارآيي ندارد نرم افزار را توليد كرده است و با بررسي دقيق امكاناتي را در اختيار كاربران قرار مي دهد كه به صورت روزانه پاسخوگي نياز هاي مجموعه شان باشد
ب) قيمتگذاري نيز با توجه موارد ذكر شده و البته بسيار پايينتر از امكانات موجود در نرمافزار بوده و دقيقاً با توجه به شرايط روز اقتصادي و در جهت سهولت خريد محاسبه و در نظر گرفته شده به گونهاي كه شما با انتخاب يكي از سه روش نصب و با توجه به قدرت خريد و همچنين سقف نيازهاي مجموعه خود، امكان خريد و استفاده از اين نرمافزار را دارا ميباشيد.
از ديگر امكاناتي كه براي خريد اين پكيج در نظر گرفته شده ميتوان به موارد زير اشاره كرد:
1- امكان استفاده ۱۰ روزه از نسخه اصل نرمافزار به جاي دمو جهت آشنايي كامل با محيط و امكانات آن
2- ارايه پكيج آموزشي رايگان
3- تعداد كاربر نامحدود
4- شش ماه پشتيباني رايگان
5- امكان بازگشت بيقيد و شرط مبلغ خريد نرمافزار تا يكماه پس از استفاده ( گارانتي بازگشت مبلغ خريد)
روش هاي نصب:
- پكيج يك نصب: نصب رايگان بر روي سرور شركت ايده آل پردازش، استفاده از نرم افزار اتوماسيون اداري با امكانات محدود با پرداخت آبونمان نگهداري ماهيانه(نصب ابري)
- پكيج دو نصب: نصب بدون محدوديت نرم افزار بر روي سرور شركت ايده آل پردازش(هزينه نصب اوليه)، استفاده بدون محدوديت از نرم افزار با پرداخت آبونمان نگهداري ماهيانه(نصب ابري)
- پكيج سه نصب: خريداري نرم افزار اتوماسيون اداري و نصب بر روي سرور مشتري، استفاده از نرم افزار اتوماسيون اداري بدون محدوديت در تعداد كاربر
امكانات نرم افزار
1- نامه نگاري و بايگاني اسناد
2- كارتابل اتوماسيون اداري
3- اتوماسيون من – امكان مديريت كارهاي شخصي
4- ثبت نامههاي وارده و صادره بر اساس نام شركت
5- داشبورد مديريتي نرم افزار
6- امكان طراحي و پرينت نامه هاي اداري بر روي سربرگ
7-نرم افزار مديريت مشتريان ( به زودي )
8- نرم افزار مديريت قراردادها ( به زودي )
امكانات فروش
1- راه اندازي و نصب (شامل هزينه )
2-آموزش- رايگان ( به صورت آنلاين و ارايه پكيج كامل آموزشي رايگان )
3- بازگشت پول 30 روز بازگشت بدون قيد و شرط
4- تعداد كاربر نامحدود
5- پشتيباني رايگان (آنلاين)
6- ارتقاء و بروزرساني ها رايگان
مجموعه ايده آل پردازش دايا طبق وعده ي خود مبني بر بروز رساني نرم افزار اتوماسيون اداري به صورت رايگان به زودي و در بهار 99 اقدام به اضافه كردن دو نرم افزار بسيار پر كاربرد كرده كه مي توانند خدمات بسيار مناسبي به تمام صاحبين مشاغل ارايه كنند، ارزش ريالي اين دو نرم افزار بيش از 17 ميليون تومان تخمين زده شده كه البته به صورت كاملا رايگان و فقط در راستاي خدمت رساني به شما عزيزان كاربر در نظر گرفته شده.